«Բնական թվեր» նախագիծ
Առաջադրանքներ
Գրականություն
I և II խնդրագրքեր, Ն. Սահակյան
Սովորենք մաթեմատիկա, Ն. Պողոսյան
Հանրահաշիվ 10, Գ. Գևորգյան
Ուսումնական միջավայր, անհրաժեշտ գործիքներ.
Նախագիծը իրականացվում է ուսումնական կաբինետում, որտեղ անհրաժեշտ է, որ առկա լինի էլեկտրոնայինգրատախտակ կամ արտապատկերիչ սարք, առարկայի ուսումնասիրությանը անհրաժեշտ գրականություն՝տպագիր կամ էլեկտրոնային տարբերակով, համակարգիչ՝ միացված համացանցին:
Նախագծի իրականացումը հնարավորություն է տալիս սովորողին գաղափար կազմել բանական թվերի վերաբերյալ այնպիսի հասկացություների, ինչպիսիք են.
- բնական թվերի ներկայացումը,
- բնական թվերի գրառումը,
- բաժանելիության սահմանումը և հիմնական հատկությունները,
- բաժանելիության հայտանիշները,
- մնացորդով բաժանման մասին թեորեմը,
- աստիճան բարձրացնելիս թվի վերջին թվանշան գտնելը,
- պարզ և բաղադրյալ թվերը,
- ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը, փոխադարձաբար պարզ թվերը,
- ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը
- և այլն:
Նախագծի իրականացումը հնարավորություն է ստեղծում նաև ձեռք բերել համակարգչային ծրագրերից օգտվելու հմտություններ:
Նախագծի իրականացման քայլերի հերթականությունը
Դասավանդողը ներկայացնում է.
· նախագիծը և դրանում առկա մաթեմատիկական հասկացությունները,
· նախագծի իրականացման համար անհրաժեշտ տեսությունը,
· գրականության (տպագիր և էլեկտրոնային) ցանկը,
· համակարգչային ծրագրերը,
· սովորողների անհատական առաջադրանքերը:
Սովորողները սահմանված ժամկետում անհատական ուսումնական բլոգերում հրապարակում են կատարված անհատական առաջադրանքները:
Սովորողի կողմից անհատական առաջադրանքների կատարումը ենթադրում է առաջադրանքների կատարման ընթացքում կիրառված մաթեմատիկական հասկացությունների և քայլերի մանրամասն վերլուծություն և նկարագրություն:
Նախագծի մեկնարկը՝ սեպտեմբեր
Տեսություն
Առաջադրանքներ
Գրականություն
I և II խնդրագրքեր, Ն. Սահակյան
Սովորենք մաթեմատիկա, Ն. Պողոսյան
Հանրահաշիվ 10, Գ. Գևորգյան
Комментариев нет:
Отправить комментарий