Ուսուցչի օրագիր

понедельник, 16 марта 2020 г.

Հեռավար ուուցում մարտի 30 - ապրիլի 10: 10-րդ դասարան, ընտրությամբ գործունեության խումբ


1. Ուղղի և հարթության ուղղահայացությունը (մարտի 30 - ապրիլի 3)


Առաջադրանքների կատարման ընթացքի և արդյունքների ներկայացման ընթացքը.
  1. Խնդրիը ներկայացնել word -ում,
  2. Խնդրի գծագիրը https://geogebra.org/geometry-ում
  3. Գծագիրը որպես նկար word-ում ներբեռնում
  4. Խնդրի լուծման ընթացքըի արտահայտում word-ում
  5. Առաջադրանքի կատրումը արտահայտում ուսումնական բլոգում՝ կա՛մ որպես նկար, կա՛մ որպես կցված ֆայլ: 
  6. Բլոգում ներկայացված նյութի հղումը դասավանդողին էլ. փոստին ուղարկում 
Թեմատիկ ամփոփման հարցաշար

2. Ուղղահայացը և թեքերը: Ուղղի և հարթության կազմած անկյունը (ապրիլի 6 - ապրիլի 10)
  • Կետի հեռավորությունը հարթությունից
  • Երեք ուղղահայացների մասին թեորեմը
  • Ուղղի և հարթության կազմած անկյունը
3. Երկնիստ անկյուն: Հարթությունների ուղղահայացությունը
  • Երկնիստ անկյուն
  • Երկու հարթությունների ուղղահայացության հայտանիշը
  • Ուղղանկյունանիստ

Комментариев нет:

Отправить комментарий