Ավագ դպրոցի 9-րդ դասարանի «Մաթեմատիկա» առարկայի ծրագիրը կազմվել է հիմք ընդունելով «Կրթության մասին», «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքները, Հանրակրթության պետական չափորոշիչի և «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում առարկայական ծրագրերի մշակման ներկայացվող պահանջները:
Ուսումնական միջավայր, անհրաժեշտ գործիքներ.
Առարկայի ուսումանսիրությունը իրականացվում է սովորաբար ուսումնական կաբինետում, որտեղ անհրաժեշտ է, որ առկա լինի, գրատախտակ, էլեկտրոնային գրատախտակ կամ արտապատկերիչ սարք, առարկայի ուսումնասիրությանը անհրաժեշտ գրականություն՝ տպագիր կամ էլեկտրոնային, համակարգիչ՝ միացված համացանցին:
Խմբայի կամ անհատական աշխատանքների իրականացման համար անհրաժեշտ է, որ դասավանդողը և սովորողները ունենան անհատական մեդիագործիքներ՝ նոթբուք, նեթբուք կամ պլանշետ, ինչպես նաև էլեկտրոնային կրիչներ:
Գնահատման կարգ
Հիմք ընդունելով Ավագ դպրոց վարժարանում գնահատման կարգը, դասավանդողին և սովորողին ներկայացվող պահանջները՝ առարկայական ուսումնասիրությունների արդյունքների հարթակ ծառայում է դասավանդողի և սովորողների անհատական ուսումնական բլոգերը: Գնահատումը կատարվում է դասավանդողի կողմից հիմք ընդունելով 1) ուսումնական կաբինետում, առցանց և լրացուցիցչ, նախագծային աշխատանքները , 2) սովորողի ուսումնական բլոգում տեղադրված աշխատանքները, 3) ամենամսյա, կիսամյակային ստուգման արդյունքները, 4) ամենամսյա մաթեմատիկական ֆլեշմոբերի մասնակցությունը և արդյունքները, 5) առարկայական օլիմպիադաների մասնակցությունը և արդյունքները: Գնահատումը իրականացվում է 0-10 բալային համակարգով:
Նպատակը
Առարկայի ուսումնասիրությունը հնարավորություն է տալիս սովորողին.
· տիրապետել մաթեմատիկական հասկացությունների եւ հմտություններ համակարգին , որոնք անհրաժեշտ են կիրառել գործնականում, հարակից առարկաների ուսումնասիրության և շարունակական կրթության համար,
· զարգացնել մտավոր կարողություններ և ձեւավորել անհատականության որակներ, որոնք անհրաժեշտ են անհատին ժամանակակից հասարակությանը ներգրավվելու համար. մտքի հստակություն և ճշգրտություն, վերլուծական և տրամաբանական մտածողություն, տարածական ընկալում, դժվարությունների հաղթահարման հմտություններ և այլն,
· ձեւավորել պատկերացում մաթեմատիկական հասկացությունների և մեթոդների՝ որպես գիտության և տեխնիկայի ուսումնասիրության համընդհանուր լեզվի, ինչպես նաև որպես երևույթների և գործընթացների համակարգման միջոց,
· համակարգչային ծրագրերից օգտվելու հմտություններ.խնդիրներ լուծելիս՝ վերլուծական մտածողությունը դրսևորելուն, հնարավոր իրավիճակները գնահատելուն և օպտիմալ լուծումներ գտնելուն, տեղեկատվական մոդելներ կառուցելուն և գնահատելուն, տեղեկատվության արդյունավետ և օպտիմալ որոնմանը, կուտակմանը, պահպանմանը և ներկայացմանը, տեղեկատվական օբյեկտների և մոդելների հետ հմտորեն աշխատելուն:
Ծրագրային նյութի յուրացման կազմակերպումը.
Ծրագրային նյութի յուրացումը կազմակերպվում է թեմատիկ նախագծային աշխատանքների իրականացմամբ, որը ներկայացնում է դասավանդողը՝ հստակ նշված իրականացման մեկնարկն ու ավարտը, առաջադրված խնդիրներն ու պահանջները, նախագծային առաջադրանքի իրականցման գործիքներն ու ծրագրերը, անհրաժեշտ գրականության ցանկը, նախագծի արդյունքի հրապարակման կարգը և եղանակները, նախագծի գնահատման սկզբունքները:
Ուսումնասիրվող թեմաներ
Հանրահաշվի բաղադրիչ
Բնական թվեր
Թվային բազմություններ
Թվային արտահայտություններ
Արտահայտությունների ձևափոխություն և արժեքի հաշվում
Հավասարումներ
Անհավասարումներ
Տեքստային խնդիրներ
Հաջորդականություններ
Հարթաչափություն
Տարածաչափություն
Հանրահաշվի բաղադրիչ
Բնական թվեր
Թվային բազմություններ
- Ենթաբազմություններ
- Բազմությունների միավորում
- Բազմությունների հատում
- Բազմությունների հանում
Թվային արտահայտություններ
- Թվային բազմություններ,
- Թվային արտահայտություններ
Արտահայտությունների ձևափոխություն և արժեքի հաշվում
- Հանրահաշվական արտահայտություններ,
- Նույնական ձևափոխություններ,
Հավասարումներ
- Գծային հավասարումներ,
- x^n=a տեսքի հավասարումներ,
- Քառակուսային հավասարումներ,
- Ռացիոնալ հավասարումներ
Անհավասարումներ
- Գծային հավասարումեր,
- Քառակուսային անհավասարումներ,
- Ռացիոնալ անհավասարումներ
Տեքստային խնդիրներ
- Տոկոսային առնչություններ,
- Լուծույթներ, խառնուրդներ, համաձուլվածքներ
- Հեռավորություն, արագություն, ժամանակ
- Համատեղ աշխատանք
Հաջորդականություններ
- տեղափոխություններ,
- զուգորդություններ,
- կարգավորումներ,
- թվաբանական պրոգրեսիա,
- երկրաչափական պրոգրեսիա,
Պատահույթ, պատահույթի հավանականություն
Երկրաչափության բաղադրիչ
Հարթաչափություն
- Հարթություն, կետ, ուղիղ, հատված, ճառագայթ, անկյուն
- Կից անկյուններ,
- Հակադիր անկյուններ,
- Անկյան կիսորդ: Հատվածի միջնուղղահայացը:
- Երկու ուղիղների զուգահեռության երեք հայտանիշները
- Թալեսի թեորեմը
Եռանկյուն
- Բազմանկյուններ
- Եռանկյուն
Տարածաչափություն
Комментариев нет:
Отправить комментарий