Դասավանդողի բլոգ
Ուսուցչի օրագիր
- Գլխավոր
- Ծրագրեր
- Նախագծեր 2022
- Ուսումնական պլան
- Թարգմանություններ
- Ֆլեշմոբ
- mskh.am
- Ուսումնական կենտրոն
- Ինքնակրթություն
- 9-րդ մաթեմատիկա
- 10-րդ մաթեմատիկա
- 11-րդ Մաթեմատիկա
- 12-րդ մաթեմատիկա
- Հեռավար ուսուցում
- 2019-2020 ուս. տարի
- Հետաքրքիր մաթեմատիկա
- Դիջիդասընթաց, տարածաչափություն
- 2022-2023 թ․թ․ Ուս․ փաթեթ
- Դասավադողի պարտադիր վերապատրաստում
четверг, 25 февраля 2021 г.
воскресенье, 21 февраля 2021 г.
пятница, 5 февраля 2021 г.
Թվային հաջորդականություններ
Թեմատիկ հարցաշար
1. Ի՞նչ է թվային հաջորդականությունը
Ո՞րն են անվանում հաջորդականության n-րդ կամ ընդհանուր անդամ:
Ինչպե՞ս է կոչվում հաջորդականության անկախ փոփոխականը:
Հաջորդականության տրման ի՞նչ եղանակներ գիտեք:
Ե՞րբ են ասում, որ հաջորդականությունը՝ աճող է, նվազող է, սահմանափակ է, հաստատուն է:
Առաջադրանքներ: Դասագիրք 84 էջ, 253 - 272
Թույնի խնդիր
четверг, 4 февраля 2021 г.
Ալ-Կաշի խնդիրը
Մեկ ամսվա (երեսուն օր) համար աշխատողին պետք է վճարեին տասը դինար և մեկ շոր: Բայց նա աշխատեց ընդամենը երեք օր և ստացավ միայն մեկ շոր: Ինչքա՞ն արժե շորը:
(Պատմական. Ալ-Կաշի, 15-րդ դար)
Սագերի խնդիրը
Հինավուրց, 16-րդ դար: Թռչում էր սագերի երամը, երբ հանդիպեց մեկ սագ և ասաց. <<- Բարև 100 սագեր: - Մենք հարյուր չենք. մենք էլի մեր չափ, մեր կեսի չափ, մեր քառորդի չափ ու մեկ էլ դու՝ կլինենք հարյուր, - պատասխանեցին երամի սագերը>>: Քանի՞ սագ կար երամում:
среда, 3 февраля 2021 г.
Դասավանդողի բլոգ