Ուսումնական փետրվար
9-րդ դասարան (9 -3; 9-4)
Հանրահաշիվ
Հաջորդականություններ, թվաբանական և երկրաչափական պրոգրեսիաներ,
Երկրաչափություն
Նման եռանկյուններ
Ինչպես նաև՝
Հունվարյան և փետրվարյան մաթեմատիկական ֆլեշմոբի առաջադրանքների լուծում և վերլուծում,
<<Կենգուրու>> մաթեմատիկական մրցույթի տիպային խնդիրների ներկայացում, քննարկում,
10-րդ դասարան
<<Տնտեսական զարգացման ուղղությունները>> թեմայով քննարկումներ,
Ճամփորդություն <<Բիլայն>> ընկերություն.
Քոլեջ 1-ին կուրս, Քոլեջ 2-3 կուրս
Հունվարյան Ֆլեշմոբի առաջադրանքների քննարկում,
<<Կենգուրու>> մաթեմատիկական մրցույթի տիպային խնդիրների ներկայացում, քննարկում
Կիրառական խնդիրների լուծում
Կրթահամալիրի օրացույցով նախատեսված ընդհանուր ուսումնական պարապմունքների և ծեսերի կազմակերպում և մասնակցություն,
<<Կենգուրու>> մաթեմատիկական մրցույթի համակարգում,
Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի գործուն մասնակցություն (համակարգող կամ պատասխանատու)
9-րդ դասարան (9 -3; 9-4)
Հանրահաշիվ
Հաջորդականություններ, թվաբանական և երկրաչափական պրոգրեսիաներ,
Երկրաչափություն
Նման եռանկյուններ
Ինչպես նաև՝
Հունվարյան և փետրվարյան մաթեմատիկական ֆլեշմոբի առաջադրանքների լուծում և վերլուծում,
<<Կենգուրու>> մաթեմատիկական մրցույթի տիպային խնդիրների ներկայացում, քննարկում,
10-րդ դասարան
<<Տնտեսական զարգացման ուղղությունները>> թեմայով քննարկումներ,
Ճամփորդություն <<Բիլայն>> ընկերություն.
Քոլեջ 1-ին կուրս, Քոլեջ 2-3 կուրս
Հունվարյան Ֆլեշմոբի առաջադրանքների քննարկում,
<<Կենգուրու>> մաթեմատիկական մրցույթի տիպային խնդիրների ներկայացում, քննարկում
Կիրառական խնդիրների լուծում
Կրթահամալիրի օրացույցով նախատեսված ընդհանուր ուսումնական պարապմունքների և ծեսերի կազմակերպում և մասնակցություն,
<<Կենգուրու>> մաթեմատիկական մրցույթի համակարգում,
Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի գործուն մասնակցություն (համակարգող կամ պատասխանատու)
Комментариев нет:
Отправить комментарий