Նախագիծը իրականաացվում է 10֊րդ դասարանի
ընտրության խմբի սովորողների հետ
Նախագծի նպատակն է․
- ուսումնասիրել թեմատիկ նկարագրում նեկայացված հասկացությունները,
- տիրապետել և կիրառել մեդագործիքները,
- պատրաստել թեմաների առնչվող տեսադասեր
- վերլուծել և ներկայացնել թեմաներին առնչվող առաջադրանքները
Դասավանդողը ներկայացնում է ուսումնասիրվող նյութը, դրան առնչվող առաջադրանքները, մեդիագործիքները, սահմանում նախագծի իրականացման ժամկետները,
Սովորողը վերլուծում է նյութը և դրան առնչվող առաջադրանքները, դրանց արդյունքները արտահայտում բլոգում
Նախագծի ընթացքում կիրառվող մեդիագործիքները
Նախագծի թեմատիկ նկարագիրն ու ժամանակացույցը
1․ Թվային ֆունկցիա (10.01-14.01)
2․ Ֆունկցիայի գրաֆիկը (10.01-14.01)
3․ Գործողություններ ֆունկցիաների հետ (17.01-21.01)
4․ Ֆունկցիայի գրաֆիկի ձևափոխություններ (24.01-28.01)
5․ Կոտորակագծային ֆունկցիա (31.01-04.02)
6․ Ֆունկցիայի սահմանափակությունը, մեծագույն և փոքրագույն արժեքները (07.02-11.02)
7․ Ֆունկցիայի պարբերականությունը (14.02-18.02)
8․ Զույգ և կենտ ֆունկցիաներ (14.02-18.02)
9․ Ֆունկցիայի մոնոտոնության միջակայքերը և էքստրեմումները (21.02-25.02)
10․ Ֆունկցիայի հետազոտման ուրվագիծը և գրաֆիկի կառուցումը (21.02-25.02)
11․ Հակադարձ ֆունկցիան և դրա գրաֆիկը (28.02-04.03)
Նախագծի իրականացման արդյունքները.
Комментариев нет:
Отправить комментарий