понедельник, 29 ноября 2021 г.

Հաշվետվություն: Ուսումնական նոյեմբեր

 

Հաշվետվություն սեպտեմբեր

9-րդ դասարան, հանրակրթական բաղադրիչ

10-րդ դասարան, մաթեմատիկայի ընթրությամբ գործունեության խումբ
11-րդ դասարան, հանրակրթական բաղադրիչ 
  • անցկացրել եմ կաբինետային պարապմունքներ սովորողների հետ,
  • ուսումնասիրել ենք ցուցչային հավասարումներն ու անհավասարումները, անցում ենք կատարել լոգարիթմական անհավասարումներին 
12-րդ դասարան, մաթեմատիկայի ընթրությամբ գործունեության խումբ,
  • անցկացրել եմ կաբինետային պարապմունքներ սովորողների հետ, 
  • ուսումնասիրել և կատարել ենք մաթեմատիկայի շտեմարանի թվաբանական առաջադրանքները, ուսումնասիրել ենք լոգարիթմական ձևափոխությունները, հավասարումները և անհավասարումները, ցուցչային հավասարումներն ու անհավասարումները
Հեռավար ուսուցում
         9-րդ դասարան
        10-րդ դասարան
        12-րդ դասարան
  • սովորողներից ստացել եմ կատարված առաջադրանքների ֆայլերը կամ կատարված առաջադրանքների հղումը, ստուգել եմ դրանք, կատարել անհրաժեշտ ցուցումներ էլ․ փոստով
  • ուղարկել եմ սեպտեմբեր ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի առաջադրանքները

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Դասավանդողի բլոգ