вторник, 31 января 2017 г.

Հաշվետվություն- Հունվար

Ձմեռային ճամբարի հաշվետվությունը
  • սովորողներին ներկայացվել է դասավանդողների ճամբարային նախագծերը, կատարվել են պարզաբանումներ,
  •  անկացրել եմ 9-3 և 9-4 դասարանների հետ խորհրդավտություն մաթեմատիկա առարկայից,
  • մասնակցել եմ մարզական պարապմունքների սահնակ մարզաձևից 9-4 դասարանի հետ,
  • Հասմիկ Նալբանդյանի հետ հանդիսացել ենք Վանաձորից և Գավառից բնագիտական ստուգատեսին մասնակցող սովորողների, նրանց ուղեկցող ուսուցիչների խմբի և երեք օր անընդհատ ուղեկցել ենք և աջակցել ենք խմբերի նախանշված ծրագրի իրագործմանը (հյուրընկալում, տեղավորում, շրջայցեր, կլոր սեղանների մասնակցություն, ստուգատեսին պատշաճ մասնակցության նախապատրաստական աշխատանքներ),
  • ունեցել եմ մեկօրյա ճամփորդություն Վանաձորից ժամանած հյուրերի հետ Էմիածին,
  • ներկա եմ գտնվել նաև Ավագ դպրոցի ընթերցասրահում Բիլայնի ընկերության կողմից մեր սովորողների մրցութային ընտրությանը  (մասնակից 10 սովորողների ընտրությունը Եղիազարյան Լիլի ցանկությամբ ես եմ կատարել ):

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Դասավանդողի բլոգ