среда, 25 августа 2021 г.

Մաթեմատիկա: 9-րդ դասարանի 2020-2021 ուս. տարվա առարկայական ծրագիր

 Ավագ դպրոցի 9-րդ դասարանի «Մաթեմատիկա» առարկայի ծրագիրը կազմվել է հիմք ընդունելով «Կրթության մասին», «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքները,  Հանրակրթության պետական չափորոշիչի  և «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում  առարկայական ծրագրերի մշակման ներկայացվող պահանջները:


Ուսումնական միջավայր, անհրաժեշտ գործիքներ.
Առարկայի ուսումանսիրությունը իրականացվում է սովորաբար ուսումնական կաբինետում, որտեղ անհրաժեշտ է, որ առկա լինի, գրատախտակ, էլեկտրոնային գրատախտակ կամ արտապատկերիչ սարք, առարկայի ուսումնասիրությանը անհրաժեշտ գրականություն՝ տպագիր կամ էլեկտրոնային, համակարգիչ՝ միացված համացանցին:
Խմբայի կամ անհատական աշխատանքների իրականացման համար անհրաժեշտ է, որ դասավանդողը և սովորողները ունենան անհատական մեդիագործիքներ՝ նոթբուք, նեթբուք կամ պլանշետ, ինչպես նաև էլեկտրոնային կրիչներ:


Գնահատման կարգ
Հիմք ընդունելով Ավագ դպրոց վարժարանում գնահատման կարգը, դասավանդողին և սովորողին ներկայացվող պահանջները՝ առարկայական ուսումնասիրությունների արդյունքների հարթակ ծառայում է դասավանդողի և սովորողների անհատական ուսումնական բլոգերը: Գնահատումը կատարվում է դասավանդողի կողմից հիմք ընդունելով 1) ուսումնական կաբինետում, առցանց և լրացուցիցչ, նախագծային աշխատանքները , 2) սովորողի ուսումնական բլոգում տեղադրված աշխատանքները, 3) ամենամսյա, կիսամյակային ստուգման արդյունքները, 4) ամենամսյա մաթեմատիկական ֆլեշմոբերի մասնակցությունը և արդյունքները, 5) առարկայական օլիմպիադաների մասնակցությունը և արդյունքները: Գնահատումը իրականացվում է 0-10 բալային համակարգով:

Նպատակը

Առարկայի ուսումնասիրությունը հնարավորություն է տալիս սովորողին.

·                     տիրապետել  մաթեմատիկական հասկացությունների եւ հմտություններ համակարգին , որոնք անհրաժեշտ են կիրառել գործնականում, հարակից առարկաների ուսումնասիրության և շարունակական կրթության համար,
·                     զարգացնել մտավոր  կարողություններ և ձեւավորել  անհատականության որակներ, որոնք անհրաժեշտ են անհատին ժամանակակից հասարակությանը ներգրավվելու համար. մտքի հստակություն և ճշգրտություն, վերլուծական և տրամաբանական մտածողություն, տարածական ընկալում, դժվարությունների հաղթահարման հմտություններ և այլն,
·                     ձեւավորել պատկերացում մաթեմատիկական հասկացությունների և մեթոդների՝ որպես գիտության և տեխնիկայի ուսումնասիրության համընդհանուր լեզվի, ինչպես նաև որպես երևույթների և գործընթացների համակարգման միջոց,
·                     համակարգչային ծրագրերից օգտվելու հմտություններ.խնդիրներ լուծելիս՝ վերլուծական մտածողությունը դրսևորելուն, հնարավոր իրավիճակները գնահատելուն և օպտիմալ լուծումներ գտնելուն,  տեղեկատվական մոդելներ կառուցելուն և գնահատելուն,  տեղեկատվության արդյունավետ և օպտիմալ որոնմանը,  կուտակմանը, պահպանմանը և ներկայացմանը, տեղեկատվական օբյեկտների և մոդելների հետ հմտորեն աշխատելուն:

Ծրագրային նյութի յուրացման կազմակերպումը.

Ծրագրային նյութի յուրացումը կազմակերպվում է թեմատիկ նախագծային աշխատանքների իրականացմամբ, որը ներկայացնում է դասավանդողը՝ հստակ նշված իրականացման մեկնարկն ու ավարտը, առաջադրված խնդիրներն ու պահանջները, նախագծային առաջադրանքի իրականցման գործիքներն ու ծրագրերը, անհրաժեշտ գրականության ցանկը, նախագծի արդյունքի հրապարակման կարգը և եղանակները, նախագծի  գնահատման սկզբունքները:
Ուսումնասիրվող թեմաներ

Հանրահաշվի բաղադրիչ

Բնական թվեր



Թվային բազմություններ

  • Ենթաբազմություններ
  • Բազմությունների միավորում
  • Բազմությունների հատում
  • Բազմությունների հանում

Թվային արտահայտություններ

  • Թվային բազմություններ,
  • Թվային արտահայտություններ

Արտահայտությունների ձևափոխություն և արժեքի հաշվում

  • Հանրահաշվական արտահայտություններ,
  • Նույնական ձևափոխություններ,


Հավասարումներ

  • Գծային հավասարումներ,
  • x^n=a տեսքի հավասարումներ,
  • Քառակուսային հավասարումներ,
  • Ռացիոնալ հավասարումներ

Անհավասարումներ

  • Գծային հավասարումեր,
  • Քառակուսային անհավասարումներ,
  • Ռացիոնալ անհավասարումներ

Տեքստային խնդիրներ

  • Տոկոսային առնչություններ,
  • Լուծույթներ, խառնուրդներ, համաձուլվածքներ
  • Հեռավորություն, արագություն, ժամանակ
  • Համատեղ աշխատանք

Հաջորդականություններ

  • տեղափոխություններ,
  • զուգորդություններ,
  • կարգավորումներ,
  • թվաբանական պրոգրեսիա,
  • երկրաչափական պրոգրեսիա,
Պատահույթ, պատահույթի հավանականություն

Երկրաչափության բաղադրիչ


Հարթաչափություն

  • Հարթություն, կետ, ուղիղ, հատված, ճառագայթ, անկյուն
  • Կից անկյուններ,
  • Հակադիր անկյուններ,
  • Անկյան կիսորդ: Հատվածի միջնուղղահայացը:
  • Երկու ուղիղների զուգահեռության երեք հայտանիշները
  • Թալեսի թեորեմը
Եռանկյուն
  • Բազմանկյուններ
  • Եռանկյուն


Տարածաչափություն

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Դասավանդողի բլոգ