Թեմա 1․ Սովորողի հոգեկան զարգացման առանձնահատկությունները տարիքային տարբեր շրջաններում
Սովորողի հոգեկան զարգացումը, առանձնահատկությունները, ճգնաժամերը՝
- Կրտսեր դպրոցում
- Միջին դպրոցում
- Ավագ դպրցում
- Խմբային աշխատանքի արդյունքում դուրս բերել տարիքային փուլերին բնորոշ առանձնահատկությունները, համեմատել դրանք:
- Ըստ տարիքային փուլերի կազմել հոգեկան գործընթացների զարգացման աղյուսակներ:
Սովորողի հոգեկան զարգացման առանձնահատկությունները Կրտսեր դպրոցում
ա. այս տարիքի երեխայի զարգացման հիմնական բնութագրերից է այն, որ թեև կտրուկ փոխվում է գործունեության հիմնական ձևը, դեռևս պահպանվում է խաղալու պահանջմունքը:
բ. Կրտսեր դպրոցի առաջին տարիներին ուսուցիչը երեխայի համար միակ և անկոտրում հեղինակությունն է
գ. Կրտսեր դպրոցական տարիքի հիմնական նորագոյացություններից է գործողությունների կամածինության զարգացումը,
դ. ուսումանական գործունեության համար կարևոր իմացական գործընթացներից է հիշողոթյունը:
ե. Կրտսեր դպրոցական տարիքում ինտենսիվ զարգանում և հարստանում է երեխայի խոսքը:
Սովորողի հոգեկան զարգացման առանձնահատկությունները Միջին դպրոցում
ա. այս շրջանը ներքին կոնֆլիկտային, հակասական հոգեվիճակի շրջան է, որը սեփական մարմնի նախկին պատկերի կորստի և նոր ֆիզիկական Ես-ի ձևավորման արդյունք է:
բ. այս շրջանի կարևորագույն բնութագրականն է Ես-ի ձևավորումը և հասունության զգացումի առաջացումը:
գ. ինքնահաստատման ձգտումը
դ. բարձր հուզականությունը
Սովորողի հոգեկան զարգացման առանձնահատկությունները Ավագ դպրոցում
Իրականացնելով հոգեսոցիալական նույնականացումը (ինչն ընկած է դեռահասի ինքնագիտակցության ֆենոմենի հիմքում), պետք է նկատառել, որ այն իր մեջ ներառում է երեք հիմնական խնդիր, ա) սեփական Ես-ի ժամանակային գիտակցումը` ընդգրկելով իր մեջ մանկությունը, այսինքն՝ անցյալը, և նախագծելով իր Ես-ն ապագայում,
բ) գիտակցել սեփական նոր ստեղծած կերպարի առավելությունը ծնողների սպառված կերպարների հանդեպ, գ) ընտրողական համակարգերի իրականացումը, որոնք ապահովում են անհատի ամբողջականությունը (հիմնական խոսքը գնում է մասնագիտության ընտրության, սեռական պատկանելության ընտրության և նպատակադրումների համակարգի օգտագործման մասին):
ա. ձերբազատում ծնողական խնամակալությունից
բ. նոր հարաբերությունների հաստատում հասակակիցների և տարիքով ավելի հասուն անձանց հետ:
գ. սեռական հասունացում.
դ. կոգնիտիվ զարգացում. դեռահասի ինտելեկտուալ մակարդակի հասունացում
ե. սոցիալականացում. դեռահասությունը բնութագրվում է նաև սոցիալականացմամբ,
զ. նույնականացում. դեռահասության զարգացման ամբողջ ընթացքում աստիճանաբար ձևավորվում է նոր սուբյեկտիվ իրականություն,
Թեմա 2. Ուսումնական հետաքրքրություններ
- Սովորողի ուսումնական հետաքրքրությունների ձևավորման և զարգացման առանձնահատկությունները կրտսեր, միջին, ավագ դպրոցականների շրջանում
- Հետաքրքրությունների խթանման, զարգացման ուղիներն ու առանձնահատկությունները
- Ուսումնառությունն առանց ուսուցման-քննարկում
- Քննարկման արդյուքնում դուրս բերել և մշակել սովորողների հետաքրքրությունները զարգացնելու ուղիներ- աշխատանք զույգով
Ուսումնական հետաքրքրությունների ձևավորման և զարգացման առանձնահատկությունները Կրտսեր դպրոցում
- խաղ
- ուշադրություն
- հիշողություն
Ուսումնական հետաքրքրությունների ձևավորման և զարգացման առանձնահատկությունները Միջին դպրոցում
- գիտելիքի կրկնություն
- գիտելիքի ամրապնդում
- ինքնահաստատում
Ուսումնական հետաքրքրությունների ձևավորման և զարգացման առանձնահատկությունները Ավագ դպրոցում
- ինքնուսուցման կարողություն
- ինքնակրթություն
- կիրառելիություն
Թեմա 3․ Ուսումնառության ոճեր
- Ուսումնական ոճերի տեսակներն ըստ սովորողի նախասիրության`
ակտիվ, ռեֆլեկտիվ, պրագմատիկ/գործնական/, տեսական
- Ուսուցանելու ոճերի տեսակները`
տեսողական, լսողական, գրելու-կարդալու, բոլորը մեկում ։
- Դրանց արդյունավետ կիրառումը ուսումնառության գործընթացում
- Ուսումնական և ուսուցանելու ոճերի տեսակների մեկնաբանում, համեմատում, նմանությունների, տարբերությունների քննարկում:
- Ընտրել որևէ առարկայից թեմա և դրա շուրջ կազմել, ապա կիրառել ուսուցման և ուսուցանելու ոճերի տեսակները: Ընտրել ավագ, միջին, կրտսեր տարիքային փուլերից որևէ մեկը: Ներկայացնել փոքրիկ զեկույց-դիտարկում արդյունքների մասին։
Միջին դպրոցում առավել արդյունավետ է ուսուցման և ուսուցանելու ոճերի բոլոր տեսակների համակցումը, այն է՝
տեսողական, լսողական, գրելու-կարդալու, ինտերակտիվ,խմբային քննարկման ձևերը:
Թեմա 4․ Արդյունավետ կառավարում և հաղորդակցում
- Դասարանի արդյունավետ կառավարման վարքի ձևեր
- Սովորողների հետ արդյունավետ հաղորդակցման ձևեր
- Կոնֆլիկտների կարգավորման փուլերը
- Կոնֆլիկտի հաղթահարում
- Կարճ քննարկում երեք խմբով /կրտսեր, միջին , ավագ/՝ ‹‹դասաարանի արդոունավետ կառավարման վարքի ձևերը›› խորագրով: Ընդգծել յուրաքանչուր տարիքային խմբում դրսևորվող առանձնահատկութոուններ
- Հավելյալ ընթերցման նյութեր՝
Կոնֆլիկտ: Կոնֆլիկտաբանություն:
Կոնֆլիկտների դրական ու բացասական կողմերը
Դասարանում արդյունավետ հաղորդակցման ռազմավարություններ
Դպիր՝ Մակարենա Գոնսալեսը դասարանում առաջ եկած կոնֆլիկտների, պատժի մասին, թարգմանությունը՝ Ն. Բարսեղյան
Իմ կարծիքով տարիքային հոգեբանությանը պետք է տեղյակ լինի յուրաքանչյուր մանկավարժ։Որքան շատ տեղյակ ենք սովորողի հոգեբանության,վերաբերվելու ձևերին` կախված տարիքից, այնքան հեշտ է դասարանում աշխատելը։Դասընթացը գնահատում եմ դրական,որը լրացրեց իմ գիտելիերը։
Комментариев нет:
Отправить комментарий